Om Håndvirk.dk

En selvstændig håndværker har nok se til. Der er gang i byggebranchen, kalenderen er booket og det er svært at få ansatte. Vi kender alt til den travle hverdag som en selvstændig håndværker har og vi ved at kontorarbejdet ofte bliver løst på de senere aftentimer.

Vi har I HÅNDVIRK ApS derfor sammensat en digital og effektiv løsning til den selvstændige håndværker. Vores mål er at mindske din kontortid, give dig overblik over økonomien og gøre hverdagen nemmere så DU har bedre tid at passe dine kunder.

Vores løsning er til håndværkere og KUN håndværkere. Vi har udvalgt de bedste regnskabssystemer og programmer som vi mener passer perfekt til branchen. Vi stiller høje krav til de systemer vi anvender og hvis du vil samarbejde med os, er det en forudsætning at du er indstillet på at anvende de systemer vi har udvalgt. Vi lover til gengæld at mindske din kontortid så du kan bruge mere tid på kunderne.

Vi er digitale og kan derfor hjælpe i hele Danmark.

3 gode grunde til at vælge Håndvirk ApS:

  • Vi er branchespecifikke og kender derfor de specielle udfordringer du ofte møder. Vi har med udgangspunkt i branchen udvalgt systemer og sammensat en løsning som vi mener passer perfekt til din virksomheds behov.

  • Vi er digitale. Vores automatisering af processer og omfattende administration gør at du skal bruge langt mindre tid på kontoret og har bedre tid til kunderne. Hos Håndvirk bliver din bogføring løbende opdateret, så det er slut med at få overblikket hvert kvartal eller halvårligt. Vi kan altid træffe de bedste beslutninger på et opdateret grundlag.

  • Teamet bag Håndvirk har arbejdet med regnskab og administration i mange år. Vi er professionelle og vores brancheløsning giver dig fuld tryghed og overblik. Vi stiller krav til både vores systemer og kunder og derfor må du også have høje krav til os. Håndvirk er DIN håndværker administration, vi tilbyder den bedste service og kvalitet.